maanantai 3. tammikuuta 2011

Sivellinvertailu!

 Heeei! Mua ärsyttää uutta kynsilakkaa tai lähinnä uutta kynsilakkamerkkiä ostaessa ihan sikana se, ettei koskaan tiedä mimmonen sivellin missäkin merkissä on. Joten, koska haluun olla kiva teille muille, niin tein pienen sivellinvertailun. Joten täältä tulee. Otin mukaan lakkoja, joita monilla on, joten pois on jäänyt mun useita suosikkimerkkejä esim. Essence, koska sitä ei tosiaan Suomesta saa (jos joku tietää jonkun nettikaupan nii vinkatkaa!)

China Glaze
+Sopivan jämäkkä suti
+Tarpeeks pitkä ja saa sopivasti väriä kerralla
+Kapea, saa tarkkaa jälkeä
-Tässä cremelakassa kapea suti jättää liikaa siveltimen jälkiä näkyviin, kun joutuu sutii monta kertaa yhelle kynnelle ja tarvii jälkien takia useamman kerroksen. En omista muita CG:n lakkoja, joten voi olla että esim shimmereissä tää ei häiritse niin pahasti

Depend
 +Yllättävän iso suti näin pienessä pullossa
+Kaksi vetoa yhelle (mun) kynnelle riittää hyvin
-Korkki on tosi pieni ja sen takia otetta on vaikea saada

Barry M.
 +/- Mun mielestä ihan liian jäykkää materiaalia, joku muu voi tykätä.
+Tosi pitkät karvat, kaks vetoa riitää, koska väriä tulee sutiin sopivasti
+Korkista saa hyvän otteen

Models Own
 +/- Väriä tulee siveltimeen cremelakoissa todella paljon! Mun makuun ehkä vähän liikaakin, vaikka miten pyyhkis ylimääräsiä pois niin tarkan jälken saaminen on hankalaa. Glitterlakoissa tää ei häiritse mua yhtä paljon.
-Korkki on mun mielestä vähän turhan iso ja kulmikas käteen, joten se hankaloittaa lakkaamista

OPI
+Mun suosikki! Sopivan levee, mut silti tarkka. Yks veto riittää ainakin tässä aluslakassa koko kynteen.
+Korkki sopii hyvin käteen ja sillä on helppo lakata
-Ainut ongelma mulla on se, että toi sutiosa jää aina kiinni tohon pulloon. Siis silleen et toi musta ja vaalee osa irtoo toisistaan. Ei sinänsä haittaa, mut ärsyttää aina napsauttaa se pois tosta putelista ja ruuvata uusiks kii tohon itse korkkiin (Kuka tajus mitä ajoin takaa :D)

Wild and Crazy
 +Tarkka
+Jäykkää karvaa, muttei yhtä jäykkä esim ku Barry M:ssä.
+Korkki sopii hyvin käteen
-Tarvii monta vetoa yhelle kynnelle

 Oli pakko ottaa yks ulkomailta ainoastaan saatava lakka, koska tää on mun yks suosikki!
+Yhellä vedolla saa täydellisen tuloksen, koska toi pensseli on tommonen littee ja pyöree kärkinen
-Jos väriä ottaa vähänkin liikaa, nii se levähtää helposti koko sormeen
-Ei tosiaan saa Suomesta, Tsekeistä ja Itävallasta oon haalinu näitä

Zoya
 -Ärsyttävän pieni ja lyhyt pensseli
-Tosi vähän väriä yhellä vedolla, pitää dippilla usein pulloon
-Korkki on tosi liukas ja huononmallinen kädessä (tai sit mun käsi on vaan keharinmuotonen)

Mavala
 +Yllättävän levee suti näin pieneen pulloon
+Kaks vetoa yhelle kynnelle on sopiva, ei tarvii siis hinkata.
-Korkki on tosi pieni käteen ja kulmikas muoto ei oo mikään maailman mukavin kädessä

Sinful Colors
 +Myös yks mun suosikeista, iso ja levee sivellin
+Sopivasti väri 
+Korkki sopii hyvin käteen

GOSH
-Lyhyt karva, yhellä vedolla tosi vähän lakkaa
-Korkki huono kädessä
+"Varsi" on sopivan lyhyt ja saa tarkkaa jälkeä tarvittaessa

2 kommenttia:

  1. Munkin Opi tekee tuota ihan samaa. En tajua, kallista tavaraa kuitenkin, ensin aattelin että ehkä mulla on joku maanantai-kappale mutta eipä taida ollakaan. Muuten mäkin tykkään siitä sudista ehdottomasti eniten :)

    VastaaPoista
  2. O.o Aika jännää. Mäkin luulin et mulle sattu kans just joku maanantai-kappale, ku en tosiaan muita opin lakkoja omista. :o

    VastaaPoista