perjantai 11. marraskuuta 2011

Bright Passion

Image and video hosting by TinyPic
Jaahas, photobucket kiukuttelee. Se lataa kaikki kuvat 94% asti ja sen jälkeen se lopettaa lataamisen. Mahtavaa. Oon kaks päivää koittanu saada näitä tänne. Nyt ne on sit Tinypicin kautta... 
Image and video hosting by TinyPic
Mut joo. Järjestelin mun kynsilakkalaatikoita täs yks päivä (hmm... terapiaa <3) ja huomasin et oon jumiutunu samoihin lakkoihin, joita käytän aina ja varmaan puoliakaan mun lakoista ei oo koskaan näkyny täällä. Kaikkia en oo ees käyttäny koskaan! Joten nyt alko projekti. Erotin lakat, joita tääl ei oo näkyny toiseen laatikkoon ja käytän niitä kaikkia eka kerran ennen ku palaan vanhoihin suosikkeihin. Samalla lupasin itelleni etten osta yhtään uutta lakkaa ennen ku noi kaikki on testattu/näytetty täällä.
Image and video hosting by TinyPic
Ja huomasin kans just, et tää on vissiin kolmas harmaa lakkaus putkeen. No semmosta sattuu ja ens kerralla jotain värikkäämpää. Tosiaan alle laitoin kaks kerrosta MUA:n sävyä 11 ja päälle kerroksen Goshin Bright Passionia, joita kumpaakaan en ollu vissiin käyttäny ees koskaan.
Image and video hosting by TinyPic

Tykkään kyl melkein tästä MUA:sta yksinään enemmän kun ton Bright Passionin kanssa...
Image and video hosting by TinyPic
Ja sit viel semmonen, tykkäättekö näistä kuvista tälleen pienempänä enemmän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti